«Bosch Car Service Ньютон Ралі», 2-й етап Трофею FAU

«Bosch Car Service Ньютон Ралі», 2-й етап Трофею FAU

ПОДЕЛИТЬСЯ

Минулі вихідні в Черкасах ознаменувалися подією, яке вже багато років обходила місто стороною. Під оглушливий рев спортивних моторів в Черкаси повернулося ралі!
Представники редакції DreamCar уважно стежили за тим, що відбувається, а один з них навіть брав безпосередню участь в якості другого пілота екіпажу №42.IMG_4331
Головна відмінність ралі від кільцевих перегонів у непередбачуваності, яка криється у всьому, починаючи від траси, стан якої може змінюватися від проїзду до проїзду, закінчуючи результатами, на які впливають як майстерність пілота, так і вміння штурмана швидко і правильно рахувати.IMG_4333
Організатори ралі постаралися на славу і підготували пілотам безліч сюрпризів, як приємних так і не дуже.
Почнемо з приємних. Пілотам надали нову локацію з трьома конфігураціями траси в зоні черкаського аеропорту, а також фігуру для слалому на майданчику Бош ньютон сервіс.
Порадував ретельний і серйозний підхід до проведення технічної інспекції, все-таки безпека на ралі це дуже важливий аспект. Перевіряли як стан автомобіля, так і екіпіровку пілота. Після техкома всі учасники, проїжджаючи через арку, були урочисто представлені глядачам і завершивши з вітальною частиною кинулися підкорювати першу спец ділянку.IMG_4329
Суботній етап складався з трьох проїздів однієї і тієї ж конфігурації, яка сумарно склала понад 15 км. Через помилку, зроблену одним з екіпажів на прописуванні, та стадному почуттю інших екіпажів, які поїхали за попередником не дивлячись у дорожню книгу, ці проїзди зіграли вирішальну роль в результатах всієї гонки. Без пеналізацій закінчити перший день змогли від сили 20% екіпажів, а для суддів, спантеличених підрахунками, робочий день завершився далеко за північ.IMG_4337
До речі, частина пілотів свій третій проїзд їхали вже в темряві, що внесло легке різноманітність в змагання.
У неділю, не дивлячись на переведення годинників на літній час, організатори не пожаліли пілотів і призначили на 7 ранку піше ознайомлення з фігурою для слалому. Слалом і став єдиним не дуже приємним сюрпризом, тому що до початку проїздів, знову-таки в цілях безпеки, фігуру вирішили трохи розгорнути, щоб прибрати фініш з ділянки майданчика з трампліном, на якому машину могло підкинути. В іншому ж неділя вийшла дуже динамічна й насичена – прописка форс, перевірка запису, прописка реверс так само з перевіркою. А далі самі перегони, в якій динамічні ділянки гонки по чотирьох кілометровій трасі аеропорту змінювалися слаломом, доїжджати до якого потрібно було через місто. Два проїзду форс, два слалому, два проїзду реверс і третій слалом між ними – нудьгувати було ніколи!IMG_4349
Після другого реверсу постановка машин в закритий парк і очікування результатів.
Врахувавши помилки дня попереднього, пеналізацій стало значно менше. Через годину-півтори організатори вже були готові вручати кубки найсильнішим.IMG_4332
А дивуватися було чому. В абсолют вийшла дуже строката трійка екіпажів, які показали найкращий час – Audi TT з полтавським екіпажем Руденко Юрій / Приходько Андрій, Mitsubishi Lancer Evolution з Дніпра під керуванням Гарькавого Володимира та Рогочого Олександра й сімейний екіпаж з Харкова на ВАЗ 2108 Івченко Сергій та Анастасія.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ