Спортивний і комфортний або вбивця, який чекає свого моменту? BMW оголошує серйозну...

Спортивний і комфортний або вбивця, який чекає свого моменту? BMW оголошує серйозну відкличну компанію

ПОДЕЛИТЬСЯ

Прогрес – це сенс життя всього людства. Адже це є прагнення до кращого і намагання сьогодні бути краще, ніж учора. Те ж саме стосується автомобільного світу, коли нові моделі авто більш комфортабельні, вишукані і добре оснащені. Але іноді здається, що графік автомобільного розвитку звернув кудись не туди.

Перший автомобілі не були надійними. І інженери намагалися поліпшити конструкцію, удосконалюючи деталі і покращуючи ресурс. Так на світ з’явилися живі пам’ятники інженерної думки на зразок тойотовского мотора JZ або невбиваного 124-го Мерседеса. Але печаль ситуації в тому, що зараз машини розробляють маркетологи, а не інженери. І робити надійні авто невигідно з точки зору перспективи. До того ж наявність великої кількості опція має на увазі більше можливостей для поломки. Що і довів БМВ на своєму прикладі.

Історія проблеми

Почалося все досить трагічно – британський пенсіонер Гурка Нараян гураге потрапив в аварію з летальним результатом, коли був змушений об’їжджати на автостраді заглухлий БМВ без стоп-сигналів або інших світлових знаків. Після маневру машина врізалася в дерево, а сам пенсіонер загинув від отриманих травм.

В ході судового розгляду представник родичів потерпілого заявив про те, що саме технічна несправність БМВ стала причиною фатального маневру. «Відсутність стоп-сигналів або будь-яких розпізнавальних знаків і спровокувало аварію на дорозі. Наш клієнт не міг бачити загрозу його життя ».

Подальша технічна експертиза показала, що проблема полягає в необачну прокладці проводів акумулятора. Після тривалого використання авто вони можуть перетиратися і пошкоджуватися. Через це авто мимовільно затихне і позбудеться освітлення.

Представники компанії не поспішають визнавати свою провину, апелюючи до того, що саме по собі відключення електрообладнання та двигуна не є загрозою безпеки, так як пілот зберігає всі можливості керування автомобілем. Втім, відклична компанія вже почалася. Спочатку було відкликано 36 000 примірників з метою усунення несправності. Але, як з’ясувалося пізніше, проблема трохи ширше, ніж передбачалося раніше.

Тепер під відкликання потраплять більше 300 тисяч баварських машин. В першу чергу це бензинові або дизельні версії BMW 1 Series, 3 Series, Z4 і X1, які були випущені в період з березня 2007 року по серпень 2011 року.

Варто сказати, що це не перший масштабний відгук автомобілем компанії. Ще в 2013-му році керівництво прийняло рішення про проведення додаткових сервісних робіт на 500 000 авто, випущених на ринки в США, Канаді, Південній Африці та Австралії. Там проблема теж була пов’язана з електрикою.

Суд та діло

Поки судовий розгляд ще йде і остаточного постанови ще не винесено. Однак є загальні питання в світлі цих подій: «Куди поділися надійні автомобілі БМВ 90-х років?», «Чи зможе компанія випустити гідні і безпроблемні авто в майбутньому?», «Чи будуть інженери знову робити авто, повернувши собі контроль над процесом або маркетологи вже давно відвоювали собі це право »?

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ