Автомобілі, які ми втратили в 2017 році

Автомобілі, які ми втратили в 2017 році

ПОДЕЛИТЬСЯ
Dodge Viper
Dodge Viper
У 2017 році було випущено безліч нових автомобілів, тому деякі старі моделі, спокійно борознять простори наших доріг були не справедливо забуті. Віддамо їм данину поваги.
Ви дивилися, які автомобілі плануються до випуску в 2018 році? Якби ви ознайомилися з цим списком, ви зрозумієте, чому автопром повинен звільнити місце для нових моделей, попрощавшись з деякими довгожителями 2017 року. Деякі з них були неминучими аутсайдерами, за деякими з них ми будемо дуже сумувати, а деякі були приречені з самого початку. Вирішуйте самі, який автомобіль до якої категорії відноситься.

  • Audi A3 тридверна – представлений в 1996 році
Audi A3
Audi A3

Виробництво Audi A3 в трехдверном виконанні було припинено в цьому році, в той час як п’ятидверний Sportback все ще живе.
Трьохдверна модель була запропонована в 1996 році. Однак, що з’явився на хвилі популярності седанів, при вже запланованому розвитку п’ятидверного анти-седана і варіанті кузова ліфтбек, дана модель трьохдверних хетчбеків Audi A3 була забракована і знята з виробництва.
Причина зняття з виробництва: перехід галузі на п’ятидверний моделі

  • BMW 6 серії – представлена в 1976 і 2004 роках
BMW 6 series
BMW 6 series

6-я серія, в тому вигляді, якою ми її знаємо, вже не існує. Вона буде мати непрямий продовження в якості 8-ї серії в 2018 році. Тим часом, знак 6-ї серії тепер застосовується до колишньої 5-ї серії GT, яка тепер стане 6-ю серією GT.
В авто 8-й серії увійдуть всі ті висококласні нововведення, які планувалося включити в 6-ю серією. Крім того, готовий до випуску незабаром і M8. Тим часом, розрив, залишений в модельному ряді 6 серії між купе і кабріолетом, залишається незаповненим до подальшого повідомлення.
Причина «кончини»: непряма заміна

  • Citroën C3 Picasso – представлений в 2009 році
Citroen C3 Picasso
Citroen C3 Picasso 2009

В останні роки один з багатьох втрат в ряду багатоцільових транспортних засобів (MPV), Citroën C3 Picasso піддався тиску на сегмент MPV позашляховиками. Він був замінений химерним C3 Aircross, який, очевидно, є невеликим позашляховиком.
Даний автомобіль, який був представлений тільки в 2009 році, не є одним із довгожителів і не є єдиним MPV в списку йдуть від нас авто в 2017 році.
Причина «кончини»: сегмент MPV, убитий позашляховиками.

  • Citroën C4 – представлений в 2005 році
Citroen C4 2014
Citroen C4 2014

C4, Citroën C-сегментний хетчбек, що конкурує з Ford Focus і Renault Mégane, був «убитий» в цьому році, щоб звільнити місце для C4 Cactus, який відступив від свого минулого кузова позашляховика, щоб стати більш звичайним хетчбеком.
Спочатку хетчбек пропонувався з фанки з фіксованою маточиною рульового колеса і в п’ятидверному або незвичайному трехдверном виконанні, але пізніше уникав всіх цих нововведень у другому поколінні, щоб стати повністю звичайним автомобілем.
Причина смерті: перетворений в C4 Cactus

  • Dodge Viper – представлений в 1992 році
Dodge Viper
Dodge Viper

Від цього чуда мимоволі на очах навертаються сльози. Після 25 років божевілля з боку американського суперкара V10, остаточно Dodge Vipers відкотилися з виробничої лінії в 2017 році.
З оригінального вантажівки, виготовленого зі скловолокна, до все більш хардкорних варіантів, ми будемо сумувати за Viper.
Причина смерті: старість

  • Ford B-Max – представлений в 2012 році
Ford B Max
Ford B Max

Ще один невеликий MPV, витісняється з ринку сплеском позашляховиків. Ford B-Max (не плутати з Baymax, роботом з Big Hero 6, звичайно) був знятий з виробництва восени 2017 року через те, що клієнти вибирали замість нього модель Ecosport. Останні залишилися кілька сотень автомобілів продаються через офіційні канали компанії Форд.
На даний момент C-Max живе, на хвилі продажів свого молодшого брата.
Причина смерті: сегмент MPV, убитий позашляховиками

  • Honda Civic Tourer – виведений на ринок в 2014 році
Honda Civic Tourer
Honda Civic Tourer

Новий Civic надійшов у продаж в цьому році, і з огляду на, що він на 22 см довше і на 3 см ширше. Здавалося б, Honda не думає, що потрібно розробити окрему модель.
Причина смерті: зростання базового автомобіля зробив його зайвим

  • Mahindra e2o – представлений в 2016 році
Mahindra e2o
Mahindra e2o

Ах, Mahindra e2o. Його життя почалося в квітні 2016 роки як комічно гротескний наступник менш розкішного G-Wiz і закінчилася 13 місяців поспіль через низький рівень продажу.
Mahindra пояснив низькі продажі автомобіля Brexit. Хоча об’єктивно, труднощі з продажами, швидше за все пов’язана з незвичайним зовнішнім виглядом автомобіля.
Причина смерті: в основному всі

  • Mercedes-Benz B-Class Electric Drive – представлений в 2015 році
Mercedes Benz B-class
Mercedes Benz B-class

Mercedes-Benz B-Class Electric Drive просунувся в майбутнє, але його дизайн, можливо, застряг в минулому. З точки зору майбутнього, електромобіль мав заявлений діапазон в 124 миль, пристойну продуктивність і все якості звичайного B-класу.
З іншого боку, завжди було важким завданням знайти аудиторію для MPV з Merc-badged, особливо з обмеженим діапазоном акумулятора. Електромобіль B-класу був виключений з лінійки Mercedes в цьому році, щоб звільнити місце для електромобілів EQ.
Причина смерті: кращі моделі на підході

  • Mercedes-Benz CLS Shooting Brake – представлений в 2012 році
Mercedes-Benz CLS
Mercedes-Benz CLS

Mercedes-Benz CLS Shooting Brake був чимось на зразок піонера. На ринку, де Mercedes вже продавав два базових автомобіля, C-Class і E-Class, концерн вирішив, що настав час для третього флагмана, хоча і з драматичною звужується дахом для більшої сексуальної привабливості за рахунок практичності.
Це були важкі продажу. Він був приречений з вартістю 48,570 фунтів стерлінгів. Це на 10 000 фунтів стерлінгів більше, ніж у E-Class, до того ж з меншою місткістю багажника.
Причина смерті: ніша занадто мала

  • Skoda Yeti – представлений в 2009 році
Skoda_Yeti_2012
Skoda_Yeti_2012

Yeti була представлена в 2009 році як альтернатива звичайної лінійці позашляховиків. Але блеф був розкритий. Незвичайна форма і веселе оформлення не додали шансів автомобілю.
З швидким зростанням на ринку Skoda запустила новий невеликий позашляховик, який є більш традиційним, щоб розвивати подальший успіх продажів. Хоча Skoda наполягає на тому, що Karoq не є прямою заміною. Однак, новий маленький позашляховик не залишив Йеті шансів. Фірма вирішила не продовжувати модельний ряд Yeti, а дати нову назву, частково для того, щоб дати Karoq ім’я, яке перегукується з великим позашляховиком Kodiaq, і почасти тому, що Yeti є розкрученим словом на важливому китайському ринку. Це також дозволяє продовжувати виробництво Yeti на певних ринках.
Причина смерті: непряма заміна

  • Toyota Auris diesel – виведена на ринок 2007 році
Toyota Auris Diesel
Toyota Auris Diesel

Ще одна ознака того часу – Toyota Auris живе в переважно з бензиновими і бензиново-електричними гібридними двигунами, але дизельний варіант на ринку не прижився. Цікаво, що Toyota заявила, що відмовилася від дизельного Auris не через насуваються податкових змін уряду, а через низький рівень продажу – з 16 528 моделей Auris, проданих в 2016 році, всього 651 були дизелями.
З огляду на те, як продажі дизельного палива йдуть в масштабах всієї галузі, ця цифра навряд чи підвищиться.
Причина смерті: низькі продажі

  • Volkswagen Jetta – представлений в 1979 і 2005 роках
Volkswagen Jetta 2008
Volkswagen Jetta 2008

Jetta була в тій чи іншій формі з 1979 року, але з 1991 по 1998 він носив ім’я Vento, перш ніж стати Bora до 2005 року. У цьому році ситуація змінилася, коли Jetta була продана британським клієнтам. Крихітні продажу – особливо в порівнянні з салонами Golf і Passat – забезпечили його загибель.
Причина смерті: низькі продажі

  • Volkswagen Scirocco – представлений в 1974 і 2008 роках
Volkswagen Scirocco
Volkswagen Scirocco

Спортивні автомобілі, поступаються продажу позашляховиків? В цьому випадку офіційно, так: T-Roc є чимось на зразок непрямої заміни Scirocco, згідно з даними концерну Volkswagen. З січня по листопад 2017 року продажі Scirocco склали лише 4392 Scirocco по порівнянні з 57 770 Golf. Крім того, Scirocco побудований на швидко старіючої платформі. Його «загибель» була передбачувана. Однак, той факт, що Volkswagen вже повернув його до життя один раз, означає, що він знову може повернутися.
Причина смерті: стара платформа

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ