Автомобілі майбутнього або світове фіаско – Tesla заявила про неймовірні збитки

Автомобілі майбутнього або світове фіаско – Tesla заявила про неймовірні збитки

ПОДЕЛИТЬСЯ

Останнім часом все світові корпорації марять електромобілями, вважаючи, що за ними майбутнє автомобілебудування. І на папері це дійсно так – нульові викиди в атмосферу, податкові пільги з боку ряду урядів, дешева заправка. А уряд Британії і зовсім пішло на кардинальні заходи, заявивши, що в країні не будуть продаватися автомобілі з ДВС. Правда, мова йде про 2040-й рік, але це привід для серйозних змін. На той час кожен автомобіль повинен бути мінімум гібридом з 80-ти кілометровій запасом ходу на електричній тязі.

Але багато хто забуває про підводні камені, супутніх цьому процесу. Якщо мова йде про Великобританію, то там інфраструктура просто не розрахована на таку кількість електромобілів. Вже до 2025-го року країна буде відчувати дефіцит електрики, який поки неясно, як вирішити. Але найцікавіше, що навіть лідери даного сегмента не так вже добре відчувають себе на європейському ринку.

Рекордний збиток

Поки ім’я компанії Тесла асоціюється з генеральним директором компанії – Ілано Маском. Мільярдер створив цю корпорацію з метою стати першими на електричному ринку. Але навіть він заявляє про певну «неспроможності» компанії. «Це правила бізнесу» – заявляє Маск: «ви несправжня фірма, якщо не є прибутковими. У цьому випадку ваше існування не до кінця виправдано. І якщо говорити про найближчі цілі, то ми прагнемо досягти саме цієї мети ».

Варто сказати, що поки це виходить з працею. Справа в тому, що керівництво Tesla заявила про чистий збиток у розмірі 710 млн. Доларів, аж до березня 2018 го року. Такий грандіозний зі знаком мінус результат спровокувало кілька факторів. Перший – наявність потужних конкурентів. Наприклад, в 2016 році компанія побудувала 101 312 автомобілів. Але в останні місяці попит в Європі різко впав через дебюту оригінальної моделі BMW i3. Ці симпатичний і високотехнологічний автомобіль, що володіє невеликими габаритами і відмінним запасом ходу – на рівні 500 кілометрів. Саме такі моделі люблять європейські автолюбителі.

Другий серйозний промах полягає в тому, що в квітні компанія була змушена повністю припинити виробництво моделі 3, що сильно вплинуло на плановані обсяги продажів і, як наслідок, на доходи компанії. Всього 9,800 моделей 3 були зібрані між січнем і травнем 2018 року. І це при тому, що раніше представники фірми заявляли, що планують випускати по 5 000 примірників щотижня.

Правда, все не так похмуро. Керівник концерну, Ілон Маск сказав, що вони знають, як знайти шляхи вирішення. «Ми припустилися помилки, додавши занадто багато автоматизації. Люди ще не готові до такої міри автономності автомобіля. Але ми шукаємо шляхи вирішення з ситуації, що склалася. Якщо ми були здатні відправити наше авто на Земну орбіту, то зможемо грамотно переналагодити виробництво моделі 3 ».

Розвиток ситуації

У світлі всіх подій, генеральний директор компанії наполягає на тому, що до кінця 2018 го року фірма здатна буде стати прибутковою, погасивши всі витрати. А до 2020-го року планується презентація компактного позашляховика model Y. Така інформація викликає інтерес до сегменту в цілому. Як конкретно компанія Тесла впорається з ситуацією, і як весь автомобільний світ буде вирішувати проблеми, пов’язані з напливом електромобілів. Чи не виявиться це чергової грандіозної аферою планетарного масштабу?

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ