Формула 1. Огляд Гран Прі Австралії 2017: Нова Надія.

Формула 1. Огляд Гран Прі Австралії 2017: Нова Надія.

ПОДЕЛИТЬСЯ

26 березня пройшов перший в цьому році Гран Прі Формули 1. Вболівальники зі стажем чекали його з великою надією. З надією на те, що з новим регламентом заводська команда Mercedes позбудеться статусу однозначного фаворита. Вперше за останні двадцять років зміни в регламенті робили машини швидше, а не повільніше – як було раніше. До 2-х метрів збільшилася ширина боліда, що дало набагато більше стійкості. Збільшилася ширина передніх і задніх шин, що значно збільшило зчеплення з асфальтом. Стало нижче і ширше заднє антикрило, що додало заповітних кілограмів притискної сили. Все це обіцяло надбавку в швидкості до 4-5 секунд з кола. І що ще дуже важливо – зовнішній вигляд. Вперше з 2008 року боліди стали виглядати по-справжньому гармонійно і красиво.

Протягом останніх трьох років саме колектив з Бреклі домінував у чемпіонаті (для непосвячених – це команда Mercedes). А якщо згадати що до цього три роки в чемпіонаті домінувала Red Bull, то стає зрозуміло, що Формулі 1 як ковток свіжого повітря був потрібен новий розклад сил.

Невеличка надія на це з’явилася в суботу вранці, після третьої практики. Саме тоді пілоти тренуються з мінімальною кількістю палива на борту – це робиться для максимального полегшення болідів. Себастьян Феттель «привіз» пілотам Mercedes «пів» секунди. Невже Ferrari дасть бій Mercedes? У це не вірили навіть відчайдушні оптимісти. Адже в минулому році, за словами Герхарда Бергера, в Маранелло творилося «тихе італійське божевілля». Якщо вже на кого і сподівалися, так це на Red Bull Racing, які виграли 2 гонки в минулому році. І напевно змогли б боротися на рівних з Mercedes, якби не їхня «ахіллесова п’ята» – силова установка Renault.

У кваліфікації «Мерси», як зазвичай, додали. Льюїс Хемільтон показав абсолютний рекорд траси в Альберт-парку – 1.22.188. Втім, Феттель поступився не так багато – менше трьох десятих. І навіть випередив другого пілота Mercedes Вальтера Боттаса. Фінна запросили в команду в останній момент, після того як діючий чемпіон світу – Ніко Росберг, несподівано для всього світу, завершив кар’єру.

Стартуючи з першого ряду, Феттель напевно хотів вирватися в лідери гонки. Адже в минулому сезоні старти не завжди вдавалися пілотам Mercedes. Але старт пройшов на подив рівно, вся ТОП п’ятірка без змін: Хемільтон-Феттель – Боттас-Райкконен-Ферстаппен. Юний «забіяка» Макс Ферстаппен спробував було по зовнішньому радіусу пройти Райкконена, але чемпіон світу 2007 року відбив атаку.

Aus2

І тут події почали розвиватися за нестандартним для минулого року сценарієм. Срібляста машина (Mercedes) на чолі пелотону не могла відірватися від переслідувачів. Феттель на своїй Ferrari хоч і не робив спроб обгону, але тримався впритул за Льюїсом. Через кілька кіл червона машина все ж трохи відстала від лідера. Але про нестачу швидкості мови не йде. 4-х кратний чемпіон світу беріг гуму. «ОК, я поїду в твоєму темпі, подивимося на скільки тебе вистачить» – подумав, напевно, Феттель. Розрахунок німця виправдався. На 14-му колі гума на Mercedes зносилася. І темп Хемільтона почав падати. Феттель знову впритул їхав за лідером. Саме тут стався ключовий момент гонки. На сімнадцятому колі Хемільтон відправився в бокси для зміни гуми, віддавши лідерство Феттелю. Звичайно, він міг ще якийсь час лідирувати. Обігнати на трасі в Альбер-парку важко, але Феттелю це було робити не обов’язково. Якби Хемільтон не звернув в бокси на сімнадцятому колі, це зробив би Себастьян колом пізніше. На зношених шинах темп Хемільтона стрімко падав би. І перемога практично гарантована дісталася б Ferrari. Зіставивши ці факти стає ясно, що перемога Себастьяна Феттеля в Гран Прі Австралії 2017 року, не тільки заслуга Макса Ферстаппена (за яким застряг Хемільтон після свого піт-стопа), але і результат напруженої роботи конструкторів в Маранелло. Ferrari просто була трохи швидше в цій гонці. Через шість кіл Феттель виїхав з боксів лідером і впевнено довів гонку до перемоги. Доповнили подіум пілоти Mercedes. Вальтер Боттас посів третє місце, поки що фін освоюється в команді. Було б наївно думати, що він відразу зможе на рівних виступати з Хемілтоном. Однак часу на розкачку у Боттаса зовсім не багато – контракт підписаний тільки на один рік. Трохи засмутив виступ другого пілота Ferrari. Кімі Райкконен майже всю гонку провів на четвертому місці, навіть не намагаючись нав’язати боротьбу пілотам Mercedes. Хоча за сформованою давно звичкою – фін показав найшвидше коло в гонці за коло до фінішу. Де ти був раніше, Кімі?

Aus3

В середині пелотону варто відзначити відмінний виступ Серхіо Переса. «Чеко» відмінно стартував, відігравши дві позиції. Ще одну Перес відіграв після хвилі піт-стопів. У третьому повороті, по зовнішньому радіусу обігнавши Карлоса Сайнса молодшого, який не встиг прогріти шини. Естебан Вікон фінішував десятим – подвійний фініш в очках для Force India і перші очки в кар’єрі француза. Можна тільки захоплюватися цим маленьким, але гордим колективом, який в цьому році знову буде боротися за звання кращого з “інших”.

Aus4

Тепер поговоримо про невдах першої гонки сезону. Улюбленець місцевої (та й не тільки!) публіки Даніель Раккардо потрапив в серйозну аварію ще в кваліфікації, забезпечивши тим самим своїм механікам безсонну ніч. Незважаючи на всі їхні зусилля, в неділю болід австралійця завмер, не діставшись до стартового поля. Команда механіків вдруге за добу реанімувала болід. Але було вже занадто пізно – Дініель почав гонку з відставанням два кола від лідера. Для Ріккардо гонка перетворилася в данину поваги уболівальникам, які прийшли підтримати земляка. Втім, і тут машини не вистачило надовго – RB13 під номером 3 завмерла остаточно на 26м колі.

Якщо Даніель мучився в одній гонці, то Фернандо Алонсо страждає в McLaren вже третій рік. Дворазовий чемпіон світу героїчно претендував на очки. Коли на 52м колі його McLaren ефектно обійшли відразу дві машини: Естебана Вікона на Force India і Ніко Хюлькінберга на Renault. До честі Фернандо варто сказати, що його машина вже відчувала технічні проблеми, наслідком яких став схід на наступному колі.

Aus3Отже, Австралія позаду. Наступна гонка відбудеться в Китаї 9 квітня. Саме там стане зрозуміло чи був успіх Ferrari окремим випадком (адже траса в Альбер-парку не типова для Формули 1), або нас чекає справжня битва за титул між двома топ-командами. Такого в Формулі-1 не було з 2010 року! А там, чим чорт не жартує, може і Red Bull підтягнеться? Ось вона, Нова Надія!

Результати гонки

Снимок экрана 2017-03-29 в 21.39.26фото і відео взяті з офіційних сторінок в мережі Instagram: redbullracing, f1, forceindiaf1, scuderiaferrari


Текст підготовлений Олексієм Гармашем.

ПОДЕЛИТЬСЯ
Предыдущая статья«Bosch Car Service Ньютон Ралі», 2-й етап Трофею FAU
Следующая статьяLand Rover Discovery. Суперечливий Sport. 100% Land Rover!
Водительский стаж - 13 лет. Как-то с детства интересуюсь машинками. Не пропустил ни одного Гран При Формулы 1 с 1998 года. Заядлый поклонник продукции Баварского Моторного Завода. Личный автомобиль BMW третьей серии. Автомобиль мечты - зависит от настроения))

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ