Електричний суперкар від світового концерну Volkswagen – на заході Пеббл Біч був...

Електричний суперкар від світового концерну Volkswagen – на заході Пеббл Біч був показаний Audi PB18 e-tron Concept

ПОДЕЛИТЬСЯ

Сьогодні автомобільний світ стрімко змінюється, і претензійною покупцям пропонуються самі екстравагантні і унікальні варіанти. Наприклад, в світлі майбутнього переходу на моделі з електричною тягою, з’являється все більше цікавих спортивних електрокарів, що володіють чудовими технічними характеристиками і вражаючою зовнішністю. Одним з таких проектів став Audi PB18 e-tron Concept, показаний на виставці в Пеббл Біч, штат Каліфорнія.

Audi e-Tron 4

Образ майбутнього

Над зовнішнім виглядом автомобіля працювала ціла група художників зі студії Ауді, розташованої в Малібу. В результаті дизайн Audi PB18 e-tron Concept вийшов дійсно вражаючим. При своїх розмірах 4,53 метра в довжину, 2 метри в ширину і 1,15 метра висоти, що можна порівняти з моделлю R8, автомобіль виглядає більш агресивно і захоплююче.

Значний передній бампер з величезним зевом возудохозаборніка, вертикальні прорізи, що забезпечують ефективне охолодження гальмівних дисків і величезний спліттер. Все це не тільки органічно поєднується з матричними світлодіодними фарами, але і позитивно позначається на аеродинаміці спорткара.

Рельєфні бічні панелі підкреслюються фактурними порогами і м’язистими колісними арками, які прихистили 22-х дюймові легкосплавні диски, взуті в гуму, розмірністю 275 / 30R22. Задня частина хизується оригінальними світлодіодними стоп-сигналами, що проходять через кришку багажника, стильним бампером з аеродинамічній «гребінцем» і акуратним активним спойлером, розташованим на даху автомобіля. При цьому авто можна назвати практичним – корисний об’єм його багажного відділення становив 470 літрів, що вельми добре для моделей такого класу.

Інтер’єр Audi PB18 e-tron Concept відповідає його екстравагантної зовнішності. Спортивне сидіння водія розташовано по центру, а сам пілот знаходиться, ніби в ковші. Однак конструкція кріплення дозволяє змістити сидіння вліво, щоб надати місце для пасажира. Гоночний кермо має кутасту форму, а передавати дані про стан авто буде прозорий рідкокристалічний екран.

Audi e-Tron 3

Нові технології

Завдяки прагненню знизити вагу авто і широкому застосуванню легких сплавів в конструкції, суха маса моделі ледь перевищила позначку 1550 кг. Кузов виготовлений з алюмінію в поєднанні з композитними матеріалами і вуглецевим волокном.

В якості силової установки Audi PB18 e-tron Concept отримав цілих три електродвигуни, один з яких встановлений на передній осі (201 к.с.), а два мотора позаду (231 к.с.), відповідають кожен за власну колесо. Сумарна віддача установки становить 671 кінську силу, хоча передбачена функція короткочасного підвищення потужності до 764 коней. При цьому крутний момент склав 80 Нм. Для порівняння, найпотужніший варіант R8, що володіє атмосферним 5,2-літровим бензиновим двигуном V10, видає 602 к.с. і 560 фунт-футів.

Повнопривідна система вкупі з прямою передачею дозволяє досягти швидкості 100 км / ч вже через дві секунди, а максимальний показник складе 300 км / ч. А система рекуперативного гальмування позитивно позначається на динаміці зупинки. Audi, PB18 e-tron використовує систему підвіски з незалежними нижніми і верхніми поперечними важелями для забезпечення зразковою керованості.

Акумуляторні батареї на 95 кВт здатні забезпечити запас ходу 500 км по циклу WLTP. Завдяки сумісності з системою зарядки 800 В батарею PB18 e-tron можна повністю заряджати приблизно за 15 хвилин, стверджує Audi.

Audi e-Tron 1

Офіційний дебют

Показ моделі Ауді РВ18 Е-трон відбудеться на заході Pebble Beach Automotive Week в Монтереї, штат Каліфорнія вже на цих вихідних. Тим же буде оголошено майбутнє моделі.

Audi e-Tron 2

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ