Зібралися якось англієць, американець і німець або історія одного Aston Martin

Зібралися якось англієць, американець і німець або історія одного Aston Martin

ПОДЕЛИТЬСЯ

Сумно, але в Британії – країні з великої автомобільної історією практично не залишилося споконвічно англійських виробників. Багато просто оголосили банкрутство, що не встоявши перед натиском континентальних і заокеанських конкурентів, а деякі перейшли під їх контроль. Наприклад, Land Rover або Jaguar змінили прописку на індійську, а Aston Martin викупив Ford.

Але це не означає, що з-під пера британських інженерів перестали виходити гідні машини. Наприклад, модель DB11 – вельми популярний серед автомобільних сибаритів і вишуканих поціновувачів. Однак, деяким все-таки недостатньо того, що може запропонувати це спортивне купе. Саме для таких покупців німецьке ательє Brabus пропонує власну розробку на базі серійного авто.

Aston 2

Ліпосакція

Німецькі інженери досить практично підійшли до питання. Першим пунктом на порядку денному стало зниження ваги авто. В результаті Aston Martin DB11 SP610 отримав масу нових деталей. В очі кидається видозмінений карбоновий бампер з розширеними диффузорами повітрязабірників і більш м’язисті бічні панелі з вуглецевого волокна. Стійки кузова пофарбовані тепер в яскраві кольори, а задній бампер теж став карбоновим. На додаток можна розраховувати на 21-дюймові диски з легкого сплаву. Все це дозволило знизити масу автомобіля на кілька десятків кілограм.

Салон Aston Martin DB11 SP610 теж змінився. Крісла отримали нову обробку, а стельові і дверні карти перешиті заново і тепер хизуються вставками з алькантари, натурального дерева і вуглецевого сплаву.

Aston 4

Більше продуктивності

Але основним пріоритетом для тюнінгового ательє стало поліпшення технічних характеристик Aston Martin DB11 SP610. Інженери поколдовали з настройками стандартного двигуна, переглянули систему уприскування, роботу турбіни і випускного тракту. В результаті купе видало 602 кінські сили, що на 99 коней більше, ніж у оригінальній версії.

Підріс і крутний момент – тепер він становить 800 нм проти попередніх 675-ти нм. До всього, діапазон пікового моменту став ширше. Тепер максимальна тяга доступна в діапазоні від 2000 до 5000 об / хвилину.

Все це призвело до поліпшення динамічних показників. Розгін Астон Мартін ДБ11 СР610 до сотні займає всього 3,8 секунди, що на 0,2 секунди швидше стандартної модифікації. А максимальна швидкість підросла на 10 км / год і становить тепер 310 км / ч.

Aston 5

Таємниця прізвища

Хоч, над проектом і працювали фахівці з компанії Brabus, англійське купе все ж не може отримати настільки імениту «прізвище». Ательє тісно пов’язане партнерськими зобов’язаннями з корпорацією Mercedes, тому номінально, доведенням автомобіля займалося ательє StarTech, що має безпосереднє відношення саме до Brabus. Як правило, вони займаються доведенням моделей Jaguar, Land Rover, Bentley і Maserati, але оскільки Aston Martin тепер використовує двигуни Mercedes, Startech вирішив обіграти цей момент.

Тепер за окрему плату можна замовити собі кит-комплект, який перетворить спортивне купе на справжнього монстра. Правда, обійдеться це недешево – тільки за модернізацію двигуна ательє вимагає 7,7 тисячі євро, а інтер’єр обійдеться приблизно в 5,8 тисячі. За комплект ексклюзивних коліс доведеться віддати ще 4,8 тисячі – по 1200 євро за штуку. У підсумку ціна Aston Martin DB11 SP610 виросте майже на 20 000 євро щодо серійної моделі. Однак без сумніву, знайдуться претензійні автолюбителі, які прагнуть зробити своє елітне авто воістину ексклюзивним.

Aston 3

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ