Компанія Aston Martin є британську марку з усіма витікаючими наслідками. Хоч вона давно вже не належить англійським інвесторам, моделі концерну досі володіють неперевершеним лоском і ідеальної витонченістю. На вершині модельної лінійки знаходиться екстравагантний спорткар DB11 з мотором V12, на частку якого припадає 40% річних продажів DB11. Але час не стоїть на місці і керівництво концерну вирішило, що настав час чергової модернізації.
Сучасні тенденції
Бос компанії, Енді Палмер, в своєму інтерв’ю заявив про те, що «ми аналізували можливості поточного DB11 і вирішили, що він здатний дати більше. У підсумку, нам вдалося розробити унікальну версію AMR, яка краще в усіх відношеннях ».
Зміни почалися з дизайну Aston Martin DB11 AMR. Модель отримала додатковий обвіс з карбонового волокна і глянсову чорну обробку. Всі хромовані елементи поступилися місцем темним деталям. Тонування піддалася головна оптика і світлодіодні стоп-сигнали. Завдяки широкому застосуванню вуглецевих сплавів, вдалося не тільки досягти ефектного зовнішнього вигляду моделі, але і на 40 кг знизити вагу.
Відмінні риси з’явилися і в салоні Aston Martin DB11 AMR. На бічних порогах з’явилися спеціальні шильдики, що підтверджують приналежність спорткара до обмеженої серії. Ці ж букви можна побачити на інтегрованих підголівниках спортивних крісел Астон Мартін. До того ж сидіння отримали яскраву прострочку, а по центру оббивки прошита яскрава шкіряна смужка.
Поряд зі звичайними варіантами обробки AMR, які включають нове рульове колесо з вуглецевого волокна, доступні три різних колірних виконання. Користувач може вибирати між чорним, світлим або коричневим салоном.
Веселощі під капотом
Варто сказати, що абревіатура AMR це не тільки складова слів Aston Martin Racing. Це своєрідний виклик основному конкурентові в особі Mercedes-Benz CLS65 AMG. Однак британські інженери зробили більше, ніж просто дали звучну назву авто. Команда розробників шасі під керівництвом головного інженера Метта Беккера розробила нові настройки підвіски і ходової частини. Керівництво концерну стверджує, що такі рішення поліпшили чуйність рульового управління, але при цьому не позначилися негативно на комфорті пересування.
Зміни торкнулися і самого двигуна. Нова модель отримала перенастроюючу восьмиступінчасту коробку передач ZF з двома зчепленнями, оновлену систему уприскування, а також модернізовану вихлопну систему. Такі зміни дозволили зняти з 5,2-х літрового двигуна на 30 сил більше попередника.
Максимальна потужність бітурбований мотора склала 630 кінських сил при 6500 об / хв. А крутний момент виріс до 700 Нм. Причому пік тяги досягається вже при 1500 об / хв. В результаті, динаміка Aston Martin DB11 AMR істотно покращилася. Першу сотню авто розміняє вже через 3,7 секунди, що на 0,2 секунди менше, ніж в стандартному варіанті. Максимальна швидкість 333 км / ч перевищує показники попередника на 15 км / ч.
Вихід у світ
Початок продажів Aston Martin DB11 AMR заплановано на другий квартал поточного року. Автомобіль вийде обмеженою серією з 100 екземплярів. Офіційний дилер вже оголосив прийом заявок на модель від потенційних покупців. Стартова ціна Aston Martin DB11 AMR починається з позначки 236 тисяч у.о., а за рахунок додаткових опцій може вирости до позначки 272 тисячі.