Ставка на дизель – компанія Alpina показала своє бачення швидкого і компактного...

Ставка на дизель – компанія Alpina показала своє бачення швидкого і компактного кросовера від BMW

ПОДЕЛИТЬСЯ

Міські позашляховики користуються відмінним попитом в країнах Європи. А до недавнього часу дизельні модифікації вважалися вельми привабливим вкладенням, оскільки поєднували прекрасну паливну економічність і високий крутний момент, доступний вже з найнижчих оборотів.

Але через серйозні проколів з дізельгейтом від Фольксвагена, а також постійно посилюються норм щодо викидів і доведеного шкоди для здоров’я, дизельні версії потрапили в опалу і багато автоконцерни повсюдно відмовляються від таких специфікацій. Втім, тюнинговое ательє Alpina має своє бачення ситуації. Вони взяли за основу дизельну версію кросовера Х3 і зробили його більш потужним, динамічним і стильним.

Alpina XD3 2

Закони стилю

Зовнішній тюнінг піддався точковим змінам, які змогли зробити автомобіль більш елегантним. Модель хизується оновленим переднім бампером з модернізованими повітрозабірниками і значним переднім сплиттером, на який нанесений принт Альпіна.

Бічна частина виділяється завдяки переробленим бічним порогам і оригінальним багатоспицеві легкосплавними дисками. Базова модифікація отримала 20-ти дюймові катки, хоча опціонально доступні колеса, розмірністю 22 дюйми. Корми позашляховика відрізняється атлетичним бампером з хромованими патрубками вихлопної системи, а на лівій стороні багажника з’явився шильдик тюнінгового ательє.

Ергономіка і розташування приладів в салоні Alpina XD3 залишилося близьким до стандартного. Відзначити варто хіба що злегка змінене рульове колесо з емблемою компанії по центру, а також оригінальні килимки. Всі інші деталі відповідають знайомому баварському кросоверу Х3.

Alpina XD3 4

Перероблений мотор

Основні зміни припали на технічну частину. За основу був узятий шестициліндровий дизельний двигун BMW, об’ємом 3 літри. Його потужність істотно збільшили за рахунок переробки впускного тракту, налаштувань турбіни і перепрошивки блоку управління двигуном. В результаті потужність агрегату зросла до 383-х кінських сил і 770 Нм крутного моменту, що дозволило істотно поліпшити динамічні характеристики.

Першу сотню Alpina XD3 розмінює вже через 4,6 секунди, а максимальна швидкість складе 265 км / ч. Для порівняння – найшвидший заводський дизель X3 M40d з двигуном M-Performance володіє меншим на 20 Нм моментом, розгін до сотні займає 4,9 секунди, а максимальна швидкість – 250 км / ч.

Агрегат буде взаємодіяти з фірмовою системою повного приводу xDrive, а також автоматичною коробкою передач Alpine Switch-Tronic від компанії ZF. При цьому нова версія стала менш економічною – 7,6 літрів палива в змішаному циклі проти 5,6 у старого автомобіля. Викиди СО2 теж підросли – з 174 г / км до 238 г / км. Хоча фахівці компанії стверджують, що винен новий, більш строгий цикл тестування WLTP і на практиці нові показники будуть аналогічні старим.

Alpina XD3 5

Старт продажу

Орієнтовний початок продажів Alpina XD3 – початок 2019 го. Саме тоді ательє запропонує шанувальникам перші екземпляри тюнингованного кросовера. Всього планується випустити від 100 до 200 одиниць в залежності від попиту. Ціна Alpina XD3 складе 77 тисяч у.о., що майже на 2 тисячі більше старої версії.

Alpina XD3 3

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ