Пристрасть, втілена в металі – Alfa Romeo презентувала модель Giulia з унікальною...

Пристрасть, втілена в металі – Alfa Romeo презентувала модель Giulia з унікальною системою відновлення енергії

ПОДІЛИТИСЯ

Автомобільні гонки потрібні не тільки для того, щоб дати людям більше видовищ. Це ще й непоганий двигун прогресу. Багато технологій саме там отримують своє народження «обкатують» сам принцип роботи, а потім – «спускаються» на автомобілі простих смертних. Наприклад, вже досить давно знайома система ERS, не перший рік застосовується в Формулі 1. Зараз же італійські інженери придумали, як адаптувати її по відношенню до громадянського автомобілю. І одним з перших авто, які обзаведуться такою «фішкою», стане Alfa Romeo Giulia.

Візуальні зміни

Експресивне італійське купе здатне вражати з будь-якого ракурсу – дизайнери Альфа Ромео Джулія змогли створити справді гарний автомобіль. Стильні обводи кузова, ідеальне поєднання пропорцій і плавне перетин ліній. Все це, укупі з унікальними колісними дисками, створює воістину чудовий ансамбль.

Втім, модернізоване купе перенесе кілька додаткових змін, продиктованих новими технологіями. Зміниться форма передніх крил, капота і переднього бампера. А на додаток до всього інженери вирішили зробити двері довше, щоб забезпечити зручний прохід на другий ряд сидінь. Представники компанії натякають, що в майбутньому з’явиться і п’ятидверна версія Alfa Romeo Giulia, покликана нав’язати конкуренцію основним опонентам в особі Audi A5 Sportback і BMW 4 Series Gran Coupé.

Найважливіше

Але основні зміни відбудуться в технічній частині авто. Система відновлення енергії ERS є розвитком установки HY-KERS, розробленої Ferrari і Magneti Marelli для LaFerrari. За заявами керівництва, ця технологія навіть більш просунута, ніж тип, який використовується в його машинах F1. Правда, тут на перше місце ставиться не приплив потужності, а додаткова економічність і екологічність моделі.

Модернізовано також акумуляторна батарея і система охолодження двигуна. Ці зміни зроблені для оптимізації продуктивності і поліпшення довговічності батареї. Подібні кроки робилися при розробці моделі LaFerrari. Завдяки всім хитрощів і додаткової потужності електромотора вдалося добитися чудового крутного моменту у всьому діапазоні оборотів.

Передбачається, що така програма буде відмінно взаємодіяти з будь-яким мотором з гами двигунів. Зараз для Giulia пропонується 197-ми або 276-ти сильні бензинові турбомотори, об’ємом 2 літри. Можлива також установка дизельного агрегату, потужністю 148 коней.

Завдяки системі ERS, потужність 276-ти сильного мотора зросте до 345-ти сил. А на вершині буде версія з V6, іменована Giulia Quadrifoglio. Після такого тюнінгу її 2,9-ти літровий турбований мотор видає 641 кінську силу, що ставить модель в один ряд з іменитими суперкарами. Адже побратим по концерну – Ferrari 488 має в своєму розпорядженні табуном в 661 силу, а основними суперниками будуть BMW M4 DTM (493 к.с.), Audi RS5 (444 к.с.) і Mercedes-AMG C63 S Coupé (503 к.с. ).

Скоро на вихід

У керівництві концерну стверджують, що на повноцінну модернізацію не буде потрібно багато часу і нове купе Alfa Romeo Giulia виявиться в салонах офіційного дилера вже до кінця поточного року. У нас же появи італійського авто очікується на початку 2019 го.

Alfa Romeo

ЗАЛИШІТЬ ВІДПОВІДЬ