
Повна назва моделі #Mercedes-Benz #SSK- Super Sport Kurz, який побудовано на базі більш раннього Mercedes-Benz S, але нове авто було на 480 мм. Довше, щоб покращити поведінку автомобіля на високій швидкості.
Це був останній автомобіль, що проектувався для товариства Mercedes-Benz талановитим інженером Фердинандом Порше, перед тим, як він зайнявся розробками своїх власних автомобілів. SSK розвивав максимальну швидкість 190 км год.-це був один з найшвидших автомобілів на той час у світі.
Лінія SS/S/SSK була одним із номінантів на півфінальній стадії світового конкурсу — #Автомобіль #Століття 1999 року, де проводили голосування 132 автожурналісти з різних країн світу і голосуванням в інтернеті.
45 болідів SSK були побудовані за шість років, половину з яких становили моделі типу «Rennwagen» (гоночні автомобілі). Його двигун S6 7.0L розвивав потужність від 200к.с. до 300 к.с. (150—220 кВт.) і 680 Н.м. крутного моменту.
На цьому автомобілі вигравалися численні перегони, найвизначніші — 500 Миль Аргентини 1929, Гран Прі Кордоби 1929,1930,Гран Прі Аргентини 1931,Гран Прі Німеччини 1931, #Mille Miglia 1931, Гран Прі Львова 1932 (одна з найвизначніших вуличних трас Європи, яку задумали створити, ще 1927 року, на 2 роки раніше траси в Монако, але першу гонку провели в 1930 році), а вів цей автомобіль до перемог легендарний німецький гонщик Великих Призів Рудольф Караччіола і Ганс фон Штук.
Це був останній автомобіль, що проектувався для товариства Mercedes-Benz талановитим інженером Фердинандом Порше, перед тим, як він зайнявся розробками своїх власних автомобілів. SSK розвивав максимальну швидкість 190 км год.-це був один з найшвидших автомобілів на той час у світі.
Лінія SS/S/SSK була одним із номінантів на півфінальній стадії світового конкурсу — #Автомобіль #Століття 1999 року, де проводили голосування 132 автожурналісти з різних країн світу і голосуванням в інтернеті.
45 болідів SSK були побудовані за шість років, половину з яких становили моделі типу «Rennwagen» (гоночні автомобілі). Його двигун S6 7.0L розвивав потужність від 200к.с. до 300 к.с. (150—220 кВт.) і 680 Н.м. крутного моменту.
На цьому автомобілі вигравалися численні перегони, найвизначніші — 500 Миль Аргентини 1929, Гран Прі Кордоби 1929,1930,Гран Прі Аргентини 1931,Гран Прі Німеччини 1931, #Mille Miglia 1931, Гран Прі Львова 1932 (одна з найвизначніших вуличних трас Європи, яку задумали створити, ще 1927 року, на 2 роки раніше траси в Монако, але першу гонку провели в 1930 році), а вів цей автомобіль до перемог легендарний німецький гонщик Великих Призів Рудольф Караччіола і Ганс фон Штук.
The Mercedes-Benz SSK is a roadster built by German automobile manufacturer Mercedes-Benz between 1928 and 1932. Its name is an abbreviation of Super Sport Kurz, German for «Super Sport Short», as it was a short wheelbase development of the earlier Mercedes-Benz S Class. The SSK’s extreme performance and numerous #competitive #successes made it one of the most highly regarded sports cars of its era.
#dreamcar #classiccar #carshow #carporn #instagood #drive #exoticcar #bestoftheday #driver #speed #ride #engine #vehicle #sportscar #carsofinstagram через наш Instagram http://ift.tt/2bJlv6Q