Еще одна крутая фотография из нашего Instagram @dreamcarua October 11, 2016 at...

Еще одна крутая фотография из нашего Instagram @dreamcarua October 11, 2016 at 09:06AM

ПОДЕЛИТЬСЯ

Audi Quattro — дорожній та ралійний автомобіль, що вироблявся в Німеччині автомобілебудівною компанією Audi. Вперше був показаний в Женевському автосалоні 3 березня 1980 року.
#Audi Quattro — перший ралійний автомобіль, що використав нововведення в правилах, які давали можливість використовувати повнопривідні автомобілі в змаганнях. Автомобіль перемагав два змагання поспіль після свого випуску. Для того щоб виділити перемогу, всі наступні автомобілі Audi, які використовували систему повного приводу quattro, стали отримувати беджі «quattro», що починаються з малої літери «q». Оригінальні автомобілі, з великої букви «Q» в назві «Quattro» — колекційні. Audi Quattro запозичив безліч компонентів і основу дизайну кузова від Audi Coupé, заснованого на платформі Audi 80 (B2). Характерні колісні арки були стилізовані Мартіном Смітом.
Всього виготовлено 11452 автомобілів Audi quattro.

Всі двигуни крім одного були п’ятициліндрові рядні з турбокомпресором вихлопних газів.
Audi #quattro (1980): 2,1 л потужністю 147 кВт/200 к.с., MKB WR
Audi quattro (1987): 2,2 л потужністю 147 кВт/200 к.с., MKB MB
Audi quattro (1984–1988): 2,1 л потужністю 119 кВт/162 к.с., з каталізатором, MKB WX
Audi quattro 20V (1989): 2,2 л потужністю 162 кВт/220 к.с., чотири клапана на циліндр (звідси «20V»), MKB RR
Audi #Sport quattro (1983): 2,1 л потужністю 225 кВт/306 к.с., (коротша колісна база, чотири клапана на циліндр), MKB KW
Audi Sport quattro #S1 (1985): 2,1 л потужністю 390 кВт/530 к.с., (коротша колісна база, чотири клапана на циліндр)

Останні версії могли легко кинути виклик на дорозі тогочасним королям швидкості на кшталт #911 й… об’їхати його!

#dreamcar #amazing_cars #classic #carlifestyle #supercars #carsofinstagram #instacars #carshow #carporn #instagood #drive #exoticcar #bestoftheday #driver #speed #ride #engine #vehicle #sportscar через наш Instagram http://ift.tt/2e23Uce

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ