
Porsche Panamera оснащується тими ж двигунами, що і Porsche #Cayenne. Однак, для того, щоб розмістити ці двигуни під нижчим капотом інженерам з Porsche довелося «сплющити» піддони картера, а на повнопривідних версіях ще й пропустити привідний вал лівого переднього колеса крізь блок циліндрів. Так само модифікації піддався кривошипно-шатунний механізм. Було знижено тертя і зменшена маса деталей, що обертаються на 16,5% (9,5 кг). Робоча температура моторів стала вищою, що дозволило збільшити ККД двигунів. Однак збільшення ефективності двигунів було конвертовано не в потужність, а в економію витрат палива. У режимі Sport Plus в глушниках відкриваються заслінки знижують протитиск. Що призводить до збільшення потужності.
The second generation Panamera was revealed on 28 June 2016 at a special event in Berlin, #Germany. Codenamed #971, it is 35mm longer, 5mm wider and 5mm taller than the first generation Panamera, with a 30mm longer wheelbase. The inside features a redesigned dashboard layout, with touch-sensitive surfaces replacing the previous generation’s array of buttons. A centrally mounted #tachometer also harks back to the 1955 Porsche #356 A.
The new car includes two seven-inch displays in place of the dials, as well as a 12.3-inch touchscreen featuring online sat-nav, #Apple #CarPlay integration and an updated voice control system. Under the #bonnet is a new #engine range, with only the Panamera #4S, 4S #Diesel and flagship #Turbo available from #launch.
#dreamcar #carshow #carporn #instagood #drive #exoticcar #bestoftheday #driver #speed #ride #engine #vehicle #sportscar #carsofinstagram через наш Instagram http://ift.tt/2cF3X9J