
Після вельми вдалого першого «Кайена» керівництво Porsche ухвалив рішення створити наступника 955. На його розробку було виділено € 650 000 000. І зовні і всередині позашляховий 957 був дуже схожий на попередника. У салоні з’явилися дві нові кнопки: перша активує гідропривід кришки багажника, а друга, кнопка «Sport», перемикає в спортивний режим пневмопідвіску, «автомат» і привід акселератора. Це на додаток до того, що, як і раніше, водій може вибрати один з трьох режимів роботи електроннокеровані амортизаторів: «Sport», «Normal» і «Comfort». Всі двигуни з безпосереднім упорскуванням. А восьмициліндрові мотори версій Cayenne S і Cayenne Turbo крім збільшеного робочого об’єму (з 4,5 до 4,8 л) обзавелися фірмовою «клапанної» системою «VarioCam». In 2008 an updated Turbo model, featuring a larger 4.8-L engine, was revealed at the Beijing auto show. It produced 50 PS (37 kW) more power, and now accelerated from 0–60 mph (96 km/h) in 4.9 seconds. Also revealed with the new Turbo was a new 550-horsepower (410 kW) Turbo S. Acceleration from 0–60 mph is 4.7 seconds and it has optional ceramic composite brakes.
#dreamcar #carshow #carporn #instagood #drive #exoticcar #bestoftheday #driver #speed #ride #engine #vehicle #sportscar #carsofinstagram через наш Instagram http://ift.tt/2cC2iTY