Еще одна крутая фотография из нашего Instagram @dreamcarua September 15, 2016 at...

Еще одна крутая фотография из нашего Instagram @dreamcarua September 15, 2016 at 06:33AM

ПОДЕЛИТЬСЯ
Кузов Porsche 911 від 1973 року став іншим. Зовнішній вигляд автомобіля осучаснили. Бампери позбулися відбійників старого зразка (іклів). Причому з цього року з’явився одвічний поділ на моделі turbo і не turbo. Той факт, що фірма однією з перших у світі зважилася серійно випускати автомобілі з двигуном, оснащеним турбонаддувом, виявився якісним стрибком у розвитку 911 моделі.
У жовтні 1974 року на Паризькому автосалоні представили модель Porsche 911 Turbo. У ролі головної рушійної сили встановили 3,0-літровий 6-ти циліндровий двигун, оснащений простим турбокомпресором. Завдяки цьому автомобіль мав запаморочливі технічні характеристики: 260 кінських сил при 5500 об/хв, прискорення від 0 до 100 км/год протягом 6 секунд, максимальну швидкість 250 км / год. Двигун працював в парі з 4-ступінчастою механічною коробкою передач.
З переходом на подібні потужності, став повністю логічним верхній спойлер-антикрило, що додатково притискає задню частину до дороги на високих швидкостях. Стандартний кузов 911 довелося дещо видозмінити: модель була настільки потужною, що позаду поставили ширшу гуму, а це спричинило за собою розширення задніх колісних арок. Зовнішній вигляд 911 Turbo став предметом особливої гордості. На всіх моделях Porsche стали встановлювати бампери під колір кузова з підпружиненою частиною, що дозволяло їм витримувати удар на невеликій швидкості. Ці ознаки не тільки відрізняють Porsche 911 #Turbo, але й надають йому елегантну агресивність. Модель стала флагманом фірми і визначила розвиток Porsche на довгі роки вперед.

For the 1975 model year, #Porsche introduced the first production #turbocharged #911. Although called the #930 Turbo (930 being its internal type number) in Europe, it was marketed as the 930 Turbo #Carrera in North America. The body shape incorporated wide wheel-arches to accommodate the wide tires, and a large rear spoiler often known as a «whale tail» on the early cars (modified from the original 1974 IROC design). They were initially fitted with a 3.0-litre engine 260 PS (190 kW; 260 hp) and four-speed gearbox.

#dreamcar #carshow #carporn #instagood #drive #exoticcar #bestoftheday #driver #speed #ride #engine #vehicle через наш Instagram http://ift.tt/2cGzHNS

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ